maaikedonders.reismee.nl

Destination reached

Hallooo

Mijn eerste blog vanuit Zuid-Afrika! ?

Gisteren zijn we in het vliegtuig gestapt richting Istanbul en mijn eerste reactie was ‘wow!’. Ik had nog nooit een verre reis gemaakt en ik wist dus niet dat iedereen zijn eigen tv schermpje had. Hierop konje films en series kijken (vrij recente), spelletjes spelen, je vlucht volgen via live camera’s en muziek luisteren. Ook kregen we een kussen, dekentje, oordopjes, sloffen, lippenbalsem, oortjes/koptelefoon en een slaapmasker. Mijn volgende‘wauw’ moment in het vliegtuig kwam toen we 2x gratis warm eten en drinken kregen. Dit was om 19:30u en zelfs ook nog om 02:30u! Sommigen zullen nu denken ‘dat is toch altijd’, maar voor mij kwam het als een verrassing.

Na de reis van drie uur vliegen naar Istanbul en daar nog drie uur wachten moest het langste gedeelte nog komen... 11 uur vliegen naar Kaapstad. Dit ging prima totdat de lampen van 03:30u tot 10:30u uit waren. Ik was heel erg moe, maar kon mezelf geen confortabele houding meer geven in die krappe stoel.

Rond 13:00u zijn we aangekomen in Kaapstad. Daarna hebben we een city tour gehad en zijn we naar ons hostel gebracht. Hier heb ik lekker gedoucht, in het zonnetje aan het zwembad gezeten en mogen genieten van een braai (bbq). Morgen gaan we richting de Jan van Riebeeck school voor de kennismaking met de Amy Foundation.

Bij “foto’s”kun je de beeldenvan vandaag en gister zien. Het is echt prachtig hier!

Tot snel!

Liefs, Maaike

Reacties

Reacties

Sonja

Gaaf mak

Marlies en Rob

Leuk blogg Maaike. Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. Nogmaals heel plezier en vergeet niet te genieten van alle mooie momenten. Groetjes Rob en Marlies ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!